yaramaz cocuk zeki olur uslusu moron olur tezi yuksek ihtimal dogru,
ben bu skalanın şu tarafındayım, misafirlige gidildiginde 8 saat de oturulsa, vazo gibi kondugu yerde kıpırdamayan gıkı gaku cıkmayan cıkarken alıp goturulen hata unutulabilicek kadar pasif uzaylı evladı türevi bişidim
o saatler boyu yaptıgım seyi başlık da yazdım,80 li yılların ikincisi yarısından 90 lara kadar ki şuurlu oldugum kısımda hatırladıgım sudur ki biz aile dostu bıkbık teyze ve bokbok amcalara gideriz,benle yasıt cocukları yoktur,ben totoş gibi tünerim bıraktıkları koltuga ve tum yapabildigim bu cocuksuz ve oyuncaksız evde 80 lerin bol figurlu desenli halılarına bakarak kafada canlandırmalar yapmak,o motiflerden neler canlandırır neler üretirdim sıkıcı mature konuşmaları sırasında,hayat cok sıkıcıydı 80 lerde herzaman, şunu dinleyin;
yaş 3
gayet sıradan bi gun evde
ve sıkıntı cocuga naptırır
salondaki koca yapraklı bitkinin yapragını kopartıp dürüm yaptırır
sonra o dürüm hala bilinmeyen bi sebepten parmak ittirgeci vesilesiyle burna sokulur ittirilir sonra da cıkartılamaz
anne babaya haber verilir hemen hastaneye gidilir film cekilir doktor burna sokar fener ama sonuc sıfırdır
yaprak yok
hala yok...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder